wtorek, 1 listopada 2016

Dzień Kundelka
         27 października obchodziliśmy w naszej szkole Dzień Kundelka. Święto to powstało, aby podziękować psiakom za ich oddanie i wierność, ale również, aby zwrócić szczególną  uwagę na psy wielorasowe, które uważane są niesłusznie za gorszy rodzaj swego rodu.  Z tej okazji zorganizowaliśmy zbiórkę pokarmu dla zwierząt ze schroniska oraz wystawę swoich pupili. Zobaczcie sami.
           A wszystkim kundelkom dedykujemy prześliczny wiersz.

KUNDEL BURY
Gdy był mały, to znalazłem go w ogródku
I wyglądał jak czterdzieści dziewięć smutków
Taki mały, taki chudy, nie miał domu, ani budy,
Więc go wziąłem, przygarnąłem, no i jest...

Gdy jest obiad to o kundlu najpierw myślę,
Jak jest lato, to go czasem kąpię w Wiśle.
Ma mundurek, ma obrożę i wygląda nie najgorzej,
Chociaż czasem ktoś zapyta: "Co to jest?".

Ludzie mają różne pudle i jamniki,
Ale ja tam nie zamieniłbym się z nikim,
Tylko mam troszeczkę żalu, że nie dadzą mu medalu,
Choć mój kundel to na medal przecież jest.

Razem ze mną kundel bury
Penetruje wszystkie dziury
Kundel bury, kundel bury,
Kundel bury fajny jest.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz