Marzec
21
marca
Dzień
kolorowej skarpetki
23
marca
Dzień
Wiosny
19
– 23 marca
Akcja
parapety pod hasłem
„
Zawitała wiosna”
Najbliższe plany na listopad
24 listopada w piątek
obchodzimy "Dzień Misia"
Do końca listopada zbieramy nakrętki
Najbliższe plany na październik
27
października w piątek
w
naszej szkole będziemy obchodzić
„Dzień warzyw i owoców”
„Dzień warzyw i owoców”
pod
hasłem:
Warzywa
i owoce dają moc!
Tego
dnia wszyscy uczniowie będą mogli się poczuć małymi kucharzami.
Będą paradować po szkole w pięknych , wykonanych przez siebie
czapkach kucharskich.
Wraz
z wychowawcami przygotują mały poczęstunek owocowo – warzywny ,
który zostanie wystawimy do degustacji na pierwszym piętrze.
Najbliższe plany na maj
„Uchwalenie Konstytucji 3 Maja” – apel
przygotowany przez uczniów klas II (a, b, c i e).
„Umiemy ratować i chronić się ”- warsztaty
z zakresu pierwszej pomocy z udziałem dzieci z klas I – III.
19 maja
sałatka owocowo – warzywna,
czyli „Dzień owoców i warzyw” w klasach I
– III pod
hasłem:
NIECH WSZYSCY
WIEDZĄ, CO DZIECI W SZKOLE JEDZĄ
W tym dniu korytarze naszej szkoły będą
kolorowe i pełne witamin.
Każda klasa wylosuje owoc lub warzywo. Zaprojektuje
stosowny strój na ten dzień: kolor ubrania dostosowany do wylosowanego owocu
lub warzywa oraz jego plastyczny emblemat.
Spełniaj swoje marzenia czyli „Dzień
Królewny”- 25 maja
Dziewczynki mogą przebrać się za
królewny, a
chłopcy za rycerzy.
W tym dniu każdy mały mężczyzna w naszej szkole może
stać się rycerzem i powiedzieć
swojej królewnie, że
razem może być jak
w bajce.
Zapraszamy również do konkursu
plastyczno – literackiego dla klas I – III
„Moja ulubiona królewna”
Konkurs ma charakter indywidualny.
Dziecko rysuje królewnę. Rysunek musi być wykonany własnoręcznie (nie
kolorowanka). Następnie opisuje swoją postać – CO WIESZ O KRÓLEWNIE? według ustalonego schematu:
Ø przedstawienie
postaci,
Ø cechy wyglądu:
- budowa, kolor oczu, włosów itp.,
- sposób poruszania się, mówienia,
- sposób ubierania się,
- budowa, kolor oczu, włosów itp.,
- sposób poruszania się, mówienia,
- sposób ubierania się,
Ø cechy
charakteru:
- sposób zachowywania się w różnych sytuacjach,
- usposobienie,
- zainteresowania,
- wady, zalety,
- sposób zachowywania się w różnych sytuacjach,
- usposobienie,
- zainteresowania,
- wady, zalety,
Ø opinia innych o
wybranej postaci,
Ø moja opinia o
postaci (własna
ocena postaci)
Prace należy oddać do 22 maja. Następnie zostaną one wywieszone
na holu I piętra / bez podawania nazwisk autorów/. 25 maja nastąpi wielkie głosowanie. Wszyscy uczniowie będą mogli ocenić wystawione
prace i oddać swój głos na wybraną pracę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz